Evija

Parduotuvė

Apsipirkimo taisyklės

  1. IŠSIRINKITE PREKĘ
    Išsirinkite norimus produktus spausdami prie produkto mygtuką “+Pridėti į krepšelį”, pažymėdami norimą užsakyti kiekį. Jei produktas turi galimus pasirinkti variantus, pasirinkite norimą variantą. Ekrane pasirodys pranešimas “Jūs pridėjote PRODUKTASį savo pirkinių krepšelį!”. Savo pasirinktų produktų sąrašą galite peržiūrėti bei koreguoti paspaudę ant “Krepšelio” ikonos, kuri yra dešinėje pusėje viršuje. Tam tikslui paspauskite mygtuką “Peržiūrėti krepšelį” norėdami dar kartą jį peržiūrėti ar paredaguoti.

 

  1. PASIRUOŠIMAS APMOKĖJIMUI
    Norėdami apmokėti už pasirinktus produktus, spauskite mygtuką “Apmokėti” (arba “Pirkti”, priklausomai nuo to, kuriame lange esate).

 

Jei norite apmokėti be registracijos:

Pasirinkite punktą “Apmokėti be registracijos”. Spauskite “Tęsti”.

Surašykite būtinus duomenis: vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas, mobilaus telefono numeris, adresas, miestas, pašto kodas, šalis bei regionas. Jeigu pristatymo ir apmokėjimo adresai sutampa, pažymėkite varnelę ties ” Pristatymo ir apmokėjimo adresai yra tokie pat.”. Spauskite “Tęsti”.

Pasirinkite norimą siuntimo metodą bei pristatymo vietą. Jei turite pastabų, nurodykite jas. Spauskite “Tęsti”.

Pasirinkite norimą apmokėjimo metodą. Pažymėkite varnelę ties ” Aš perskaičiau ir sutikau Terminai ir sąlygos“. Spauskite “Tęsti”.

Dar kartą patikrinkite informaciją. Jei viskas tvarkoje, spauskite “Patvirtinti užsakymą”.

 

Jei norite užsiregistruoti:

Pasirinkite punktą “Registruotis”. Spauskite “Tęsti”.

Surašykite būtinus duomenis: vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas, mobilaus telefono numeris, adresas, miestas, pašto kodas, šalis bei regionas. Jeigu pristatymo ir apmokėjimo adresai sutampa, pažymėkite varnelę ties ” Pristatymo ir apmokėjimo adresai yra tokie pat.”. Įveskite savo slaptažodį bei darkart patvirtinkite jį. Spauskite “Tęsti”. Nepamirškite pažymėti varnelės ties ” Aš perskaičiau ir sutikau Privatumo politika“. Į savo elektroninio pašto dėžutę gavote laišką su patvirtinimu apie sėkmingą registraciją parduotuvėje.

Pasirinkite pristatymo informaciją. Spauskite “Tęsti”.

Pasirinkite norimą siuntimo metodą bei pristatymo vietą. Jei turite pastabų, nurodykite jas. Spauskite “Tęsti”.

Pasirinkite norimą apmokėjimo metodą. Jei turite pastabų, nurodykite jas. Pažymėkite varnelę ties ” Aš perskaičiau ir sutikau Terminai ir sąlygos“. Spauskite “Tęsti”.

 

Jei esate užsiregistravęs:

Pirmiausia prisijunkite.

Jūsų asmeninė informacija jau yra įtraukta. Da rkart jos pildyti nereikia.

Pasirinkite apmokėjimo informaciją. Spauskite “Tęsti”.

Pasirinkite pristatymo informaciją. Spauskite “Tęsti”.

Pasirinkite norimą siuntimo metodą bei pristatymo vietą. Jei turite pastabų, nurodykite jas. Spauskite “Tęsti”.

Pasirinkite norimą apmokėjimo metodą. Jei turite pastabų, nurodykite jas. Pažymėkite varnelę ties ” Aš perskaičiau ir sutikau Terminai ir sąlygos“. Spauskite “Tęsti”.

 

  

APMOKĖJIMO INFORMACIJA

Supildykite privalomus laukus. Įveskite tikslų adresą bei veikiantį telefono numerį. Su asmens duomenų tvarkymo politika galite susipažinti čia

 

 

PRISTATYMO INFORMACIJA

Užpildykite pristatymo informaciją: pasirinkite pristatymo metodą. Jei turite kažkokių komentarų, pažymėkite juos.

 

 

APMOKĖJIMO METODAS

Pasirinkite apmokėjimo metodą. Jei turite pastabų, nurodykite jas. Spauskite “Tęsti”.

Mokėjimas už prekes, įsigyjamas mūsų internetinėje parduotuvėje, vykdomas per internetinio atsiskaitymo sistemą “Paysera”.
Šis atsiskaitymo būdas paprastas, greitas ir saugus.
 Atsiskaitymo sistema “Paysera” iš mūsų internetinės parduotuvės gauna tik užsakymo numerį ir sumą, kurią persiunčia Jūsų pasirinkto atsiskaitymo banko elektroninei sistemai. Apmokėjimas vyksta Jūsų banko elektroninėje aplinkoje, kurioje Jūs patvirtinate užpildytą mokėjimo nurodymo formą.

Jūsų duomenys yra visiškai saugūs.
 Sėkmingai apmokėję už prekes, gausite patvirtinimo laišką anketoje nurodytu el. pašto adresu.

 

Taip pat yra galimybė apmokėti ir kitais metodais:

  • apmokėjimas atsiimant – pinigus sumokėsite atsiimdami prekę.
  • apmokėjimas banko pavedimu – pasirinkę šį apmokėjimo metodą gausite visą reikiamą informaciją, kurią reikia supildyti
  • apmokėjimas čekiu

 

SUSIPAŽINKITE SU SĄLYGOMIS
Minimali užsakymo suma nėra taikoma, pristatymo kainas prekių krepšelis skaičiuoja atitinkamai pagal pasirinktą prekių pristatymo metodą. Pristatome per 1-5 d.d. (darbo dienas).
Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 val., įteikiamos tik anketoje nurodytam asmeniui. Jeigu Jūsų nebus namuose, Jums pageidaujant, už papildomą mokestį, prekės gali būti pristatytos pakartotinai.

Patvirtinkite, kad susipažinote ir sutinkate su sąlygomis.
 

UŽSAKYMO PATVIRTINIMAS

Patvirtinę užsakymą elektroniniu paštu gausite dokumentą, patvirtinantį Jūsų apsipirkimą.

 

PREKIŲ PRISTATYMAS
 
Jūsų įsigytos prekės pristatomos siuntų tarnybos OMNIVA, prieš tai būsite informuoti SMS žinute. Pristatymo laikas – darbo dienomis nuo 8 iki 17 valandos, per 10 d.d. 

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Pagal LR įstatymus kosmetikos gaminiai nėra grąžinamos prekės. Visgi, jei siuntimo metu suskilo pakuotė ar įvyko kitas brokas – priemonę pakeisime. Tokiu atveju siuntinio nuotrauką ir tikslius rekvizitus atsiųskite info@evijakremas.lt

Taip pat, norime priminti, kad EVIJA – natūrali, rankų darbo kosmetika, todėl minimalūs konsistencijos pokyčiai yra galimi. Kadangi gaminame tik iš natūralių ingredientų, kuriuose nėra cheminių priedų, skirtingos partijos kosmetikos produktų spalva bei kvapas priklauso ir nuo to, kokius ingredientus tuo metu gavome iš tiekėjų. Šie ypatumai visiškai nekeičia kosmetikos gaminio veiksmingumo.

Jei turite kitų nusiskundimų, pastebėjimų arba susidūrėte su alergine reakcija – apie tai mums pranešti galite el. paštu: info@evijakremas.lt

 

GINČŲ SPRENDIMAS 

Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti per 20 (dvidešimt) kalendorinių dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

Informuojame apie galimybę kilusį ginčą spręsti elektroniniu būdu, nesikreipiant į teismą. Siekiant užtikrinti lengvesnį ir greitesnį ginčų sprendimą, vartotojas, įsigijęs prekes ar paslaugas internetu Lietuvoje ar kitoje Europos Sąjungos valstybėje, dėl savo galimai pažeistų teisių gynimo turi galimybę kreiptis per Elektroninio ginčų sprendimo platformą.  Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platforma

Reikia konsultacijos? Patarsime
+370 620 92460
REKVIZITAI

UAB “EVIJA & Partner”

Adresas: Ančios g. 3A, LT-46415, Kaunas

Įmonės kodas: 302642070

 

ATSISKAITYMO BŪDAI

REGISTRUOTIS

Jūsų asmeniniai duomenys bus naudojami tvarkant jūsų užsakymą, palaikant jūsų patirtį šioje svetainėje ir kitais tikslais, aprašytais mūsų privatumo politikoje